28.8.12

WISH LIST | TWIN-SET

Een hele tijd geleden viel mijn oog op dit prachtige kleedje van Twin-Set.
Het is misschien een beetje trouw-achtig maar toch ben ik verliefd geworden op het prachtige kant. Helaas is de kostprijs een 250 euro! Nu ik onlangs opnieuw op de site wat rondkeek zag ik dat er -40% korting gegeven wordt op mijn droomkleedje! Helaas is het niet meer in zwart (wat ik oorspronkelijk toch verkozen zou hebben). Toch is 153 euro, met verzendkosten erbij, nog steeds een te grote hap uit mijn budget :(
Het zal dus bij dromen blijven...




Quite some time ago I fell in love with this beautiful dress from Twin-Set. The lace really cought my eye. Sadly the price is about 250 euro and you also had it in the colour black (which I would prefer). When I recently was browsing on the site   I noticed they offer a -40% reduction, which would mean the dress will cost 153 euro, with shipping included. I'm so torn because the deal is amazing but it's still waay to pricy for my budget :(
I guess i'll have to keep on dreaming..    







Geen opmerkingen:

Een reactie posten